0
Košarica
0,00 €
0

Košarica je prazna

Brezplačno darilo za nakup nad 60 €
Brezplačna dostava za nakup nad 40 €
0
Košarica
0,00 €
0

Košarica je prazna

Brezplačno darilo za nakup nad 60 €
Brezplačna dostava za nakup nad 40 €
-5%

Ne čakaj na stranke: Kako v poplavi ponudb pridobiti stranke in jih obdržati

0 (Št. mnenj 0, ocena iz Goodreads)
Knjiga avtorja: Maja Golob
Založba: Spago
Leto izida: 2019
ISBN: 9789619418048
‘Ne čakaj na stranke’ je knjiga, ki bo spremenila vaš pogled na odnose s strankami. Vsebuje ideje, ki vam lahko pomagajo oblikovati učinkovitejšo komunikacijo s strankami. Ne boste več razmišljali o tem, kaj lahko od strank dobite, temveč kaj jim lahko ponudite. Knjigo lahko berete kot serijo resničnih podjetniških zgodb ali kot priročnik z nasveti za krepitev odnosov s strankami. Vsako poglavje se zaključi z vprašanji: spodbuja vas, da naredite akcijski načrt za boljše, kvalitetnejše odnose s strankami.
Preberite več
Na zalogi
Redna cena: 33,33 €
Prihranek: 1,67 € (5%)
Spletna cena: 31,66 €
Brezplačna dostava

Brezplačna dostava

za naročila nad 40 €.

Hitra dostava

Hitra dostava

Naročila oddana do 12.00 odpošljemo isti dan.

Knjige na zalogi

Knjige na zalogi

98 % izdaj je na zalogi.

Avtorica knjižne uspešnice Ne čakaj na vikend v svoji novi knjigi Ne čakaj na stranke nagovarja podjetnike, vodje, managerje in marketingaše, saj govori o najpomembnejšem kapitalu vsakega podjetja: o strankah in odnosih z njimi.Ti pa se ne začnejo s poslovnimi oz. marketinškimi strategijami, temveč v osrčju vsakega podjetja: pri njegovih zaposlenih.

Maja Golob svoje znanje in izkušnje, ki jih je nabirala doma in tujini, podaja skozi praktične primere reševanja izzivov podjetij različnih panog, s katerimi se bralec zlahka poistoveti. Bralcu nastavi ogledalo, hkrati pa ga spodbuja, da gradi srčne odnose in deluje v dobrobit vseh: strank, zaposlenih, podjetja in družbe. Odlična poslovna knjiga in navdih za spremembe!

»Majina knjiga ni sebičen slavospev ali čudežna zgodba o uspehu in tudi noče biti šablona za reševanje vseh vaših vprašanj, čeprav bi jo zlahka napisala tudi na tak način. Navdihuje nas in spodbuja. Prisili nas, da razmišljamo, in nam pusti, da o njenih izkušnjah premišljujemo skozi lastno življenje in lastne izzive. Kot taka je neprecenljivo orodje za sprostitev naših skritih potencialov.« - Sandi Češko, ustanovitelj Studia Moderna

Mehka vezava, 21,5 x 15,5 cm, 191 strani.

O AVTORICI:

Maja Golob, univ. dipl. ekon, je priznana strokovnjakinja s področja marketinga in odnosov s strankami, poslovni coach, predavateljica in avtorica številnih člankov o marketingu, prodaji, vodenju, poslovni in osebni rasti. Je članica Društva za marketing Slovenije, mednarodne coaching zveze ICF, Združenja manager in gostujoča predavateljica na Fakulteti za podjetništvo Gea College. Že 27 let podjetjem pomaga krepiti odnose s strankami. Podjetju Spago, ki ga vodita s partnerjem, zaupajo najuglednejša slovenska podjetja. Maja je tudi avtorica knjižne uspešnice Ne čakaj na vikend – kako uskladiti delo, družino in čas zase.

Verjame, da so v življenju in poslu najpomembnejši odnosi, k srčnim odnosom pa spodbuja tudi bralce njene nove knjige z naslovom Ne čakaj na stranke.

##
Bralci

Zaupalo nam je že

32.244

bralcev

Paketi

Odposlali smo že

44.762

paketov

Knjige

V prodaji imamo

7.956

knjig

newsletter_image

Prijava na e-novice

Bi želeli, da vas obveščamo o naših akcijah, novostih, prednaročilih in ostalih ugodnostih?
Prijavite se na e-novičke.

Z oddajo obrazca izdajam soglasje, da podjetje interno obdeluje moje osebne podatke