0
Košarica
0,00 €
0

Košarica je prazna

Brezplačno darilo za nakup nad 60 €
Brezplačna dostava za nakup nad 40 €
0
Košarica
0,00 €
0

Košarica je prazna

Brezplačno darilo za nakup nad 60 €
Brezplačna dostava za nakup nad 40 €
-5%

60/100: 100 tekstov za 60 let

60 kolumen, 30 komentarjev in 10 skic

0 (Št. mnenj 0, ocena iz Goodreads)
Knjiga avtorja: Leon Magdalenc
Založba: Totaliteta
Leto izida: 2019
Vezava: Trda vezava
ISBN: 9789619431597
60/100 je knjiga avtorskih besedil Leona Magdalenca: 60 izbranim kolumnam iz Dnevnika, ki odražajo duha časa minulih desetletij, se pridružuje 30 svežih komentarjev, ki kolumne aktualno začinijo in postavijo v širši kontekst ter 10 skic, zgoščenih sežetkov Leonove komunikacijske teorije, strnjene v jasne napotke.
Preberite več
Na zalogi
Redna cena: 36,50 €
Prihranek: 1,83 € (5%)
Spletna cena: 34,67 €
Brezplačna dostava

Brezplačna dostava

za naročila nad 40 €.

Hitra dostava

Hitra dostava

Naročila oddana do 12.00 odpošljemo isti dan.

Knjige na zalogi

Knjige na zalogi

98 % izdaj je na zalogi.

Knjigo je ob avtorjevi 60. obletnici obarval in opremil oblikovalec Boštjan Botas Kenda, ki je med besedila umestil posnetke izvirnih časopisnih postavitev in rokopisne skice avtorjevih zapisov, ki ponazarjajo strukturiran miselni proces pred nastankom vsakega besedila.

O AVTORJU:

Leon Magdalenc že dolgo deluje na področju komunikacij, začel je kot medijski človek. Že kot študent je v zlatih osemdesetih, kot jim pravi sam, delala kot kritik, glasbeni in kulturni urednik ter profesionalni novinar na Radiu Študent. Leta 1989 je na takratni TV Ljubljana soustanovil Studio Ljubljana - oddaja je na sporedu še danes pod naslovom Studio City - in ga vodil skupaj z Bojano Leskovar. Področje komuniciranja je še razširil s svojim delom kot direktor PR-projektov na agenciji Pristop, kreativni direktor agencije Publicis Virgo in direktor v agenciji za direktni marketing Indirekt.

Od leta 1992 vodi treninge javnega nastopanja, izobražuje na področju komunikacijskih, prodajnih in prezentacijskih veščin. Predava in vodi tudi delavnice o motiviranju, vodenju in timskem delu. Od leta 2002 je direktor in solastnik agencije Nastop plus, pod okriljem katere razširja svoje znanje. Je tudi soavtor prvega slovenskega priročnika o javnem nastopanja z naslovom ABC javnega nastopanja, podpisal pa se je tudi pod številne druge zapise o televiziji, radiu, medijskih nastopih in različnih komunikacijskih tematik.

ODLOMEK IZ KNJIGE:

Vsaka črka imena je začetek ključne besede. Moj primer:

- Lenoba

- Energija/emocija

- Optimizem

- Norost/Nič

Iz tega se naredi zgodba. Lenost je le sinonim za odnos do življenja. Nočem pregoreti. Ne zanima me kvantiteta, temveč kvaliteta. Kopičenje stvari ni moj smisel. Pravica, da rečem NE, pa temeljna pravica. Verjamem, da brez emocij ni nič. Ni odnosov, ni ukvarjanja z nečim, ni prihodnosti.

In zagovarjam, da je treba pokazati strasti. Biti maksimalno optimističen. Brez jamranja. In logično tisto stremljenje biti drugačen. Nor v smislu zavračanja povprečnosti. Vse, kar šteje v življenju, je prava mera. Je ravnotežje. Skratka, seštevek je ničla. Čisti nič.

##
Bralci

Zaupalo nam je že

32.244

bralcev

Paketi

Odposlali smo že

44.762

paketov

Knjige

V prodaji imamo

7.956

knjig

newsletter_image

Prijava na e-novice

Bi želeli, da vas obveščamo o naših akcijah, novostih, prednaročilih in ostalih ugodnostih?
Prijavite se na e-novičke.

Z oddajo obrazca izdajam soglasje, da podjetje interno obdeluje moje osebne podatke