Košarica je prazna
Knjiga avtorja: | Daniel H. Pink |
---|---|
Založba: | UMco |
Leto izida: | 2019 |
ISBN: | 9789617050301 |
za naročila nad 40 €.
Naročila oddana do 12.00 odpošljemo isti dan.
98 % izdaj je na zalogi.
Vsi mislimo, da je pravi trenutek ključen pri naših odločitvah, njegova izbira pa celo neke vrste umetnost. Pink trdi drugače: odločanje v pravem trenutku je v resnici znanost. S primeri iz psihologije in biologije, z raziskavami s področja nevroznanosti in ekonomije, nam avtor v knjigi Kdaj razkrije, kako pristopiti k življenju in delu v smislu izbire pravega trenutka. Zakaj lahko specifičen razpored odmorov zelo pripomore k rezultatom učencev na testih? Kako in zakaj lahko zablesti povprečna oseba? Kako lahko zaključki sestankov pripomorejo k zvišanju motivacije? In, seveda; ali lahko čas postane naš prijatelj, namesto da je naš stalni nasprotnik?
Fascinantna, napeta in tudi praktično uporabna knjiga o odločanju v pravem trenutku, prinaša veliko idej in trajnih nasvetov, ki bodo spremenili vaš pogled na preteklost, sedanjost in prihodnost.
Prelistajte notranjost knjige - prvih 29 strani >>
Mehka vezava, 21 x 15 cm, 323 strani.
O KNJIGI SO DEJALI:
»Zasnovana na znanstvenih odkritjih in s praktičnimi priporočili.« – Kirkus
»Uporabna, inspirativna in s premišljenimi nasveti.« – Booklist
»Knjiga Kdaj je pravo razkošje prepričljivih informacij in vpogledov.« - Philadelphia Inquirer
»Pink nam s knjigo Kdaj prinaša slabe novice za naš slabo organiziran čas, obenem pa tudi dobre novice, kako te slabosti spremeniti v naše prednosti. Najbolje pri vsem skupaj pa je, da mnogi od njegovih nasvetov vključujejo upočasnitev, jemanje dodatnih odmorov in več počitka. Seveda noben od njegovih nasvetov ne bo preprečil odtekanja našega časa, vendar pa so to dokazani načini, kako naše ure zapolniti kar najbolje.« – The Wall Street Journal
O AVTORJU:
DANIEL H. PINK (1964) je avtor šestih knjig, v katerih prepleta poslovne teme in vedenjsko psihologijo, poleg tega pa je aktiven tudi na televizijskem področju, saj je bil v letih 2014 in 2015 producent televizijskega kanala National Geographic in serije Crowd Control, v kateri so s praktičnimi poskusi skušali vplivati na človekovo vedenje. V slovenščino je že prevedena njegova knjiga Zagon (Drive, 2009), med njegovimi najbolj znanimi knjigami pa je tudi Prodajati je človeško (To Sell is Human, 2012). V knjigi Kdaj (When, 2018), knjižni uspešnici časopisa New York Times, se je lotil planiranja odločitev v pravem trenutku in v njej pokazal, kako je pravočasna aktivnost pogosto ključna za uspešno realizacijo.
ODLOMEK:
»Zakaj so začetki – ali začnemo dobro ali slabo – tako pomembni? In kako lahko začnemo znova, če se zataknemo že na začetku? Zakaj nas raziskovanje sredine – projekta, igre, celo življenja – včasih potre in včasih spodbode? Zakaj nas konci napolnijo z energijo, da se posebej potrudimo, da čim prej dosežemo ciljno črto, a nas obenem tudi navdihujejo, da se upočasnimo in iščemo smisel?
Kako se v času usklajujemo z drugimi ljudmi – pa naj gre za oblikovanje programske opreme ali petje v zboru? Zakaj nekateri šolski urniki ovirajo učenje, določene vrste odmorov pa izboljšajo rezultate, ki jih učenci dosegajo na preizkusih znanja? Zakaj nas razmišljanje o preteklosti usmeri k enemu načinu vedenja, razmišljanje o prihodnosti pa nas zapelje v drugo smer?
In, nazadnje, kako lahko zgradijo organizacije, šole in življenja, ki upoštevajo nevidno moč izbire pravega trenutka, ki pripoznavajo, če parafraziramo Milesa Davisa, da izbira pravega trenutka ni glavna stvar, temveč edina stvar?«
– iz knjige
O KNJIGI V DRUGIH MEDIJIH:
https://www.youtube.com/watch?v=rcW-HNjpiXs
##
Zaupalo nam je že
32.244
bralcev
Odposlali smo že
44.762
paketov
V prodaji imamo
7.956
knjig
Bi želeli, da vas obveščamo o naših akcijah, novostih, prednaročilih in ostalih ugodnostih?
Prijavite se na e-novičke.
Nakupujte varno in udobno. Kot naš uporabnik imate vpogled tudi v status naročila. Postopek je enostaven, potrebujemo le vaš elektronski naslov in nekaj podatkov.
Registracija