Košarica je prazna
Knjiga avtorja: | Urša Teslić Čož, Štefan Bojnec |
---|---|
Založba: | UMco |
Leto izida: | 2011 |
za naročila nad 40 €.
Naročila oddana do 12.00 odpošljemo isti dan.
98 % izdaj je na zalogi.
Kako pri filmu govori denar - Strateško povezovanje neodvisnih filmskih distributerjev. Film je umetnost in posel hkrati, obenem pa je to ustvarjalni odraz nacionalno-kulturnih interesov in/ali vrednot ter del globalnega trga zabavne industrije. Filmska distribucija v Ameriki se je v začetku 20. stoletja razdelila na dve področji: na velike in na neodvisne distributerje.
Glavna razlika med njimi je v tem, da veliki distributerji nadzorujejo večino denarja iz kino prikazovanj, saj filme prikazujejo v velikih kinocentrih, medtem ko so neodvisni distributerji bolj vezani na manjše in manj komercialne, t.i. art kinodvorane ter redko dosežejo uspehe in gledanost filmskih uspešnic, ki jih večinoma distribuirajo veliki distributerji. Ali torej sploh obstajajo načini s katerimi lahko neodvisni distributerji uspešno konkurirajo velikim? Pričujoča knjiga izhaja iz obravnave teorije strateškega partnerstva, marketinških strategij in filmske industrije ter povezovanja neodvisnih filmskih distributerjev kot dejavnika ekonomske uspešnosti marketinških aktivnosti sodelujočih podjetij.
V delu je prikazano redko obdelano področje strateškega povezovanja neodvisnih filmskih distributerjev v državah srednje in vzhodne Evrope, zainteresiranemu bralcu pa ta knjiga nudi dober vpogled v delovanje distribucijskega segmenta filmske industrije, ki je, kolikor mu dovoljuje velikost trga, razvit tudi pri nas.
Mehka vezava, 15,5 x 23 cm, 109 strani.
##Zaupalo nam je že
32.244
bralcev
Odposlali smo že
44.762
paketov
V prodaji imamo
7.956
knjig
Bi želeli, da vas obveščamo o naših akcijah, novostih, prednaročilih in ostalih ugodnostih?
Prijavite se na e-novičke.
Nakupujte varno in udobno. Kot naš uporabnik imate vpogled tudi v status naročila. Postopek je enostaven, potrebujemo le vaš elektronski naslov in nekaj podatkov.
Registracija