Učinkovita implementacija tržnih strategij
Podjetja, ki znajo svoje poslovne modele oblikovati tako, da v njih optimizirajo vsako interakcijo s kupci, so zagotovo v prednosti pred konkurenti. Vendar pogosto lahko opazimo, da imajo podjetja pri tem težave, ki se jih žal premalo zavedajo. Kritično stanje na tem področju je avtorico spodbudilo k proučevanju razhajanj med natančno izdelanim strateškim načrtom in njegovo manj natančno izvedbo. V prvih poglavjih knjige pregledno obravnava vprašanje, kako ustvariti vrednost za kupce v času sodobne tržne paradigme in kakšno vlogo ima pri tem prodajna sila podjetja. Največ težav pri implementaciji tržnih strategij izvira prav iz neskladja med želenim in dejanskim vedenjem zaposlenih, ki soustvarjajo vrednost za kupce. Želeno vedenje narekujejo kupčeve potrebe in strateški cilji podjetja, dejansko vedenje pa je zmeraj odraz tega, kako vrhnji managerji oblikujejo mehanizme, s katerimi želeno vedenje spodbujajo in nadzirajo. Preberite več