0
Košarica
0,00 €
0

Košarica je prazna

Brezplačno darilo za nakup nad 60 €
Brezplačna dostava za nakup nad 40 €
0
Košarica
0,00 €
0

Košarica je prazna

Brezplačno darilo za nakup nad 60 €
Brezplačna dostava za nakup nad 40 €
-5%

Učinkovita implementacija tržnih strategij

0 (Št. mnenj 0, ocena iz Goodreads)
Knjiga avtorja: dr. Amadea Dobovišek
Založba: Publi Una
Leto izida: 2019
ISBN: 9789612904326
Podjetja, ki znajo svoje poslovne modele oblikovati tako, da v njih optimizirajo vsako interakcijo s kupci, so zagotovo v prednosti pred konkurenti. Vendar pogosto lahko opazimo, da imajo podjetja pri tem težave, ki se jih žal premalo zavedajo. Kritično stanje na tem področju je avtorico spodbudilo k proučevanju razhajanj med natančno izdelanim strateškim načrtom in njegovo manj natančno izvedbo. V prvih poglavjih knjige pregledno obravnava vprašanje, kako ustvariti vrednost za kupce v času sodobne tržne paradigme in kakšno vlogo ima pri tem prodajna sila podjetja. Največ težav pri implementaciji tržnih strategij izvira prav iz neskladja med želenim in dejanskim vedenjem zaposlenih, ki soustvarjajo vrednost za kupce. Želeno vedenje narekujejo kupčeve potrebe in strateški cilji podjetja, dejansko vedenje pa je zmeraj odraz tega, kako vrhnji managerji oblikujejo mehanizme, s katerimi želeno vedenje spodbujajo in nadzirajo.
Preberite več
Na zalogi
Redna cena: 69,00 €
Prihranek: 3,45 € (5%)
Spletna cena: 65,55 €
Brezplačna dostava

Brezplačna dostava

za naročila nad 40 €.

Hitra dostava

Hitra dostava

Naročila oddana do 12.00 odpošljemo isti dan.

Knjige na zalogi

Knjige na zalogi

98 % izdaj je na zalogi.

Avtorica v nadaljevanju knjige opisuje vrste kotrolnih sistemov in razkriva, da sistemom pogosto primanjkuje konsistentnosti, ki je potrebna za razvoj želenega vedenja prodajalcev. Na osnovi novega teoretičnega modela bolje kot njeni predhodniki pojasnjuje, kakšni kontrolni filozofiji morajo slediti vrhnji managerji v danih tržnih okoliščinah in kakšne strukture, politike in sisteme morajo uporabiti, če želijo svoje tržne strategije čim bolj učinkovito uresničiti.

Mehka vezava, 15 x 21 cm, 282 strani.

##
Bralci

Zaupalo nam je že

32.244

bralcev

Paketi

Odposlali smo že

44.762

paketov

Knjige

V prodaji imamo

7.956

knjig

newsletter_image

Prijava na e-novice

Bi želeli, da vas obveščamo o naših akcijah, novostih, prednaročilih in ostalih ugodnostih?
Prijavite se na e-novičke.

Z oddajo obrazca izdajam soglasje, da podjetje interno obdeluje moje osebne podatke