0
Košarica
0,00 €
0

Košarica je prazna

Brezplačno darilo za nakup nad 60 €
Brezplačna dostava za nakup nad 40 €
0
Košarica
0,00 €
0

Košarica je prazna

Brezplačno darilo za nakup nad 60 €
Brezplačna dostava za nakup nad 40 €
-5%

Mreženje: skrivnosti mreženja v zasebnem in poslovnem svetu

1. slovenska knjiga o mreženju

0 (Št. mnenj 0, ocena iz Goodreads)
Knjiga avtorja: Boško Praštalo
Založba: Sellution
Leto izida: 2022
ISBN: 9789610710301
Želiš tudi ti imeti “veze”? S pravim pristopom k mreženju do boljše službe, novih poslov in več prodaje! Pri povezovanju, grajenju odnosa, torej mreženju bodite vi tisti, ki delate prve korake in ne čakajte na druge. V uspešnem mreženju ni prostora za pasivnost, dobre povezave so posledica proaktivnih dejanj.
Preberite več
Na zalogi
Redna cena: 26,90 €
Prihranek: 1,35 € (5%)
Spletna cena: 25,55 €
Brezplačna dostava

Brezplačna dostava

za naročila nad 40 €.

Hitra dostava

Hitra dostava

Naročila oddana do 12.00 odpošljemo isti dan.

Knjige na zalogi

Knjige na zalogi

98 % izdaj je na zalogi.

V KNJIGI MREŽENJE TI RAZKRIJEM, KAKO SE AKTIVIRAŠ IN SE ZAČNEŠ PRVIČ V ŽIVLJENJU STRATEŠKO MREŽITI, DA V SVOJE ŽIVLJENJE VKLJUČIŠ PRAVE OSEBE, KI TI LAHKO POMAGAJO NA POTI DO USPEHA.

Se želiš začeti strateško povezovati, graditi odnose z osebami, ob katerih si lahko boljši, uspešnejši? Knjiga MREŽENJE ti bo pomagala, da se aktiviraš, postaviš sistem mreženja in postaneš najbolj proaktivna oseba v svoji mreži.

OD VEŠČIN MREŽENJA JE ODVISNO, KJE IN KAJ DELAŠ, OD KOGA SE UČIŠ ALI PA KOGA POKLIČEŠ, KO IMAŠ PROBLEME.

Ne bom ti prodajal zgodbic, da boš zgolj zaradi nakupa knjige Mreženje spremenil/a svoje življenje ali pa kot nekateri, da boš z nekaj triki obogatel/a. Dobiš pa jasne usmeritve, kako se aktivirati, kako ozavestiti mreženje, kako postaviti strategijo in sistem mreženja in kar je najbolj pomembno, kako postati proaktivna oseba. Naj bo nakup knjige samo prvi strateški korak vstopa v pravi svet mreženja. Knjiga MREŽENJE je napisana z namenom, da se aktiviraš, da se začneš zavedati, da si glavni steber svoje mreže, da se začneš povezovati in skrbeti za svojo mrežo. Mreženja ne moreš kupiti, treba ga je živeti.

KNJIGA JE PRIMERNA ZATE, ČE…

  • Se zavedaš, da si sam nemočen, da ti manjka povezav, pravih informacij, podpore v ključnih trenutkih. Zdaj je čas, da se aktiviraš in začneš strateško graditi svojo mrežo.
  • Si želiš boljše službe, več poslovnih izzivov, vidiš, da se drugim na polno dogaja. Lahko si lažeš, da imajo drugi srečo ali pa si priznaš, da je razlika samo v tem, da te premalo pravih ljudi pozna.
  • Imaš delovno mesto, ki od tebe zahteva sodelovanje, interakcijo s sodelavci, strankami ali poslovnimi partnerji. Tvoj uspeh, tvoja rast je odvisna od veščin mreženja, tvojih sposobnostih grajenja odnosa s pravimi osebami.
  • Nikoli ni prepozno in nikoli ni napačen trenutek začeti strateško graditi svoje mreže. Pravim osebam je vseeno, če si študent, upokojenec, že 20 let v isti službi, brez parterja. Njim je samo pomembno, kako jih bogatiš in da jih ne smetiš. Zgolj od tebe je odvisno, s kom boš pil kavo, od koga se boš učil in koga boš bogatil.
  • Vsak od nas bi danes imel več prodaje, več posla, boljše ponudbe za službo. Dejstvo je, da se to ne more zgoditi brez pravih oseb oziroma brez mreženja.
  • Super je, da imaš danes odlično službo, dobro plačo in top funkcijo. Prave mreže ne smeš graditi iz pozicije moči, treba se je zavedati, da so vsa podjetja, vse funkcije začasno v našem življenju.

Se najdeš v zgornjih opisih? Potem je zdaj skrajni čas, da začneš mreženje resno planirati in »trenirati«. Vsak dober rezultat zahteva trening, prav tako tudi mreženje.

KAJ VSE TI RAZKRIJEM NA VEČ KOT 200 STRANEH KNJIGE MREŽENJE?

  • Zakaj se večina ne aktivira v mreženju? Lažje je igrati vlogo žrtve in obtičati v coni udobja.
  • Zakaj nam mreženje ni seksi? Treba je delati dolgoročno, zavedati se, da se svet ne vrti okoli nas in pomembno je, da skrbimo za prave ljudi.
  • Kako se posamezniki smetijo iz naslova mreženja? S ‘smetenjem’ si povzročamo škodo in smo sami sebi največji sovražnik. Nasvete moramo sprejemati od oseb, ki so kredibilne, avtoritete in imajo izkušnje na določenem področju.
  • Katera so 4 najbolj pereča vprašanja v mreženju? Vsak izmed nas lahko nekoga na določen način obogati. Kako in s čim? Da to ugotovimo, smo odgovorni sami. Sramežljivost in introvertiranost ne smeta biti izgovora za našo pasivnost.
  • Pomen osebne blagovne znamke in 10 zakonov v mreženju, s pomočjo katerih lahko gradimo osebno blagovno znamko. V mreženju je ključno, da smo to, kar smo, in da se ne pretvarjamo!
  • Zakaj je zdaj pravi čas, da naredimo evalvacijo, kdo smo mi? 5 ključnih korakov lastne evalvacije, da ugotovimo, kaj je naš magnet in kje potrebujemo podporo.
  • Kakšna je naša obstoječa mreža? Se zavedamo, kdo je danes del naše mreže? Pozorni moramo biti, od koga se učimo, kdo je naš trener in s kom nas drugi povezujejo.
  • Kako urediti in segmentirati bazo obstoječih kontaktov? Urejena baza je osnova za kvalitetno mrežo zato bomo urejali baz po Modelu TOP 100. Zgolj urejena baza nam bo omogočila postavitev Akcijskega načrta in sistema za mreženje.
  • Aktivacija MODELA TOP 100! Formula MODELA TOP 100 = 20 + 80 + NESKONČNO. Poudarek moram dati na najpomembnejše posameznike svoje baze.
  • Pomen postavitve časovnega, finančnega in vsebinskega okvirja. Investirajmo čas in denar v prave ljudi.
  • Zakaj se nič ne bo zgodilo brez mreženjske motivacija? Nujno je, da kreiramo vizijo lastne mreže. Kakšno mrežo si želimo imeti v prihodnosti?
  • Kako biti proaktiven v mreženju? V današnjem svetu pasivnih posameznikov lahko s pravo mero proaktivnosti kar hitro izstopamo.
  • Zakaj se brez zaupanje v mreženju ne zgodi veliko? Zaupanje je nekaj, kar se gradi dolgoročno, in nekaj, kar bo v prihodnje vedno močnejša valuta – tako v svetu prodaje kot v svetu mreženja. Pomembna sta dva vidika: kako mi gledamo na zaupanje in kako nas drugi dojemajo kot zaupanja vredno osebo.
  • Zmaga je, ko smo nenehno odprti za mreženje. Potencial za mreženje je neomejen. Zgolj od nas je odvisno, kako odprti bomo za mreženje.
  • Kaj je Follow-up in zakaj ga uporablja zgolj med 5 in 10% oseb? Follow-upje gorivo naše mreže.
  • Zakaj je povezovanje najmočnejše orožje v mreženju? Pri povezovanju je pomembno zavedanje, da si ne lastimo kontaktov. Mi smo prvi varuh njihove zasebnosti.

Mehka vezava, 15,5 x 23 cm, 232 strani.

##
Bralci

Zaupalo nam je že

32.244

bralcev

Paketi

Odposlali smo že

44.762

paketov

Knjige

V prodaji imamo

7.956

knjig

newsletter_image

Prijava na e-novice

Bi želeli, da vas obveščamo o naših akcijah, novostih, prednaročilih in ostalih ugodnostih?
Prijavite se na e-novičke.

Z oddajo obrazca izdajam soglasje, da podjetje interno obdeluje moje osebne podatke