0
Košarica
0,00 €
0

Košarica je prazna

Brezplačno darilo za nakup nad 60 €
Brezplačna dostava za nakup nad 40 €
0
Košarica
0,00 €
0

Košarica je prazna

Brezplačno darilo za nakup nad 60 €
Brezplačna dostava za nakup nad 40 €
-5%

(Ne)prijetna izkušnja: Kako uspešno reševati pritožbe in reklamacije

0 (Št. mnenj 0, ocena iz Goodreads)
Knjiga avtorja: Borut Zoran
Založba: Samozaložba
Leto izida: 2018
ISBN: 9789612887797
Kako uspešno reševati pritožbe in reklamacije? Reševanje pritožb in reklamacij zahteva usposobljene ljudi, ki znajo prisluhniti težavam porabnika in se zavedajo pomembnosti kakovostne rešitve. Stranka ima vedno prav! Tudi če nima, glej prejšnji stavek.
Preberite več
Na zalogi
Redna cena: 18,90 €
Prihranek: 0,95 € (5%)
Spletna cena: 17,95 €
Brezplačna dostava

Brezplačna dostava

za naročila nad 40 €.

Hitra dostava

Hitra dostava

Naročila oddana do 12.00 odpošljemo isti dan.

Knjige na zalogi

Knjige na zalogi

98 % izdaj je na zalogi.

Borut Zoran je podjetnik, prodajalec, svetovalec in trener pravilnega odnosa do strank. Svoje podjetje za prodajo in svetovanje pri nakupu trgovinske opreme, ureditev trgovin in usposabljanje prodajalcev vodi že dobrih dvajset let. Pred tem je izkušnje nabiral kot komercialist v podjetju Avtotehna Glasbila in kot poslovodja v trgovini z računalniško opremo Jerovšek Computers.

Na prelomu tisočletja je vodil poprodajni oddelek v proizvodnem podjetju Adria Mobil. Pravi izziv se mu zdi predajati znanje, ki ga ima, saj želi pomagati zaposlenim, da bodo neprijetne izkušnje postale prijetne tako zanje kot za njihove stranke.

Mehka vezava, 22,0 x 14,0 cm, 178 strani.

##
Bralci

Zaupalo nam je že

32.244

bralcev

Paketi

Odposlali smo že

44.762

paketov

Knjige

V prodaji imamo

7.956

knjig

newsletter_image

Prijava na e-novice

Bi želeli, da vas obveščamo o naših akcijah, novostih, prednaročilih in ostalih ugodnostih?
Prijavite se na e-novičke.

Z oddajo obrazca izdajam soglasje, da podjetje interno obdeluje moje osebne podatke