Košarica je prazna
Knjiga avtorja: | Alojz Gostenčnik, Karmen Kosec |
---|---|
Založba: | Relax |
Leto izida: | 2024 |
Vezava: | Trda vezava |
Dimenzije: | 23.5 x 18 cm |
Število strani: | 640 |
ISBN: | 9789619643105 |
za naročila nad 40 €.
Naročila oddana do 12.00 odpošljemo isti dan.
98 % izdaj je na zalogi.
Danes so prodajalci na mestih nakupa v našem ožjem in širšem okolju praviloma izobraženi pa tudi razgledani. Zavedajo se, da brez spremljanja odzivnosti posameznih medijev ni mogoče vrednotiti množičnega oglaševanja. Vedno, da so bazni podatki o pasivnih in aktivnih potencialnih kupcih največje bogastvo organizacije, da je skrb za kupce v času uporabe kupljenega izdelka ali v času koriščenja oz. po koriščenju storitve v smislu poprodajnih aktivnosti nadvse pomembna.
Da bi olajšali prehod reaktivnih prodajalcev, reaktivnih prodajalcev/svetovalcev in proaktivnih prodajalcev v uspešne proaktivne prodajalce/svetovalce, ki bodo kos spremembam, so zanje razvili intelektualno orodje za proaktivne prodajalce/svetovalce, ki je bilo oblikovano na teoretičnih izhodiščih in iz njih izpeljanih predpostavkah, preverjenih z raziskavo v delniški družbi Relax turizem d.d., torej v družbi z dejavnostjo organiziranja in izvajanja različnih turističnih izdelkov/storitev, ki jih kupec kupi največ desetkrat letno.
Zato je neposredna uporabnost omenjenega intelektualnega orodja omejena, z manjšimi dopolnitvami pa je intelektualno orodje uporabno v skoraj vseh pridobitnih organizacijah, ki posedujejo mrežo lastnih, franšiznih ali drugače organiziranih mest nakupa z izdelki/storitvami v vrednosti do nekaj tisoč evrov.
Knjiga je znanstvena monografija s pomembnimi praktičnimi doprinosi k razumevanju načrtne direktne prodaje kot pomembne aktivnosti direktnega marketinga s teoretičnimi in empiričnimi poudarki na intelektualnem orodju za proaktivne prodajalce/svetovalce, ki so jih razvili v poslovnem sistemu Relax.
Avtorja sta člana uprave Relax d.d. in Relax turizem d.d. Relax turizem d.d. je največji slovenski organizator počitnic, preko katerega letno na počitnice odide več kot 160.000 slovenskih gostov. Oba imata dolgoletne izkušnje s področja turizma in direktne prodaje.
Izsek iz recenzije, objavljene v knjigi na straneh 7-12:
"Z ozirom na to, da v Sloveniji do zdaj ni bilo objavljenega tako obsežnega in vsestransko teoretično-empirično podkrepljenega dela s področja direktne prodaje, je ta monografija zelo dobrodošla, saj bogati to relativno slabo razdelano področje znanj na področju direktnega marketinga, ki pa mu je v tujini posvečena bistveno večja pozornost in v številnih razvitih tržnih gospodarstvih predstavlja izjemno pomemben del izobraževanja in izpopolnjevanja tako v akademski sferi kot v organizacijah.
Na osnovi pregleda in podane ocene ugotavljam, da gre za celovito, uporabno in kakovostno delo, ki je uporabno kot strokovni priročnik za organizacije ter tudi študentom poslovnih ved kot dopolnilo pri predmetih s področja menedžmenta prodaje in širše marketinga. Monografija v celoti uresničuje namen ponuditi celovit in poglobljen pristop k menedžmentu direktnatne prodaje, saj teorija, metodologija, izvirni raziskovalni pristop ter ponujeni aplikativni modeli, ki sta jih avtorja izdelala, omogočajo njeno vsestransko uporabo v organizacijah.
Predložena monografija z naslovom »Direktni marketing - Načrtna direktna prodaja« predstavlja znanstveno delo, saj avtorji v njem na osnovi teoretičnih in praktičnih raziskovalnih izkušenj kakovostno obravnavajo tematsko področje. Monografija kot aktualno in pomembno delo na področju direktnega marketinga kot pomembne sestavine uspešnega poslovanja organizacij predstavlja pomemben izziv bralcem. Zato podajam pozitivno recenzentsko mnenje in predlagam, da se delo objavi kot znanstvena monografija."
(Doc. dr. Matjaž Iršič, docent za področje marketinga, Ekonomsko-poslovna fakulteta Maribor)
##
Zaupalo nam je že
32.244
bralcev
Odposlali smo že
44.762
paketov
V prodaji imamo
7.956
knjig