0
Košarica
0,00 €
0

Košarica je prazna

Brezplačno darilo za nakup nad 60 €
Brezplačna dostava za nakup nad 40 €
0
Košarica
0,00 €
0

Košarica je prazna

Brezplačno darilo za nakup nad 60 €
Brezplačna dostava za nakup nad 40 €
Novo

Direktni marketing: načrtna direktna prodaja

Intelektualno orodje za proaktivne prodajalce/svetovalce

0 (Št. mnenj 0, ocena iz Goodreads)
Knjiga avtorja: Alojz Gostenčnik, Karmen Kosec
Založba: Relax
Leto izida: 2024
Vezava: Trda vezava
Dimenzije: 23.5 x 18 cm
Število strani: 640
ISBN: 9789619643105
Danes so prodajalci na mestih nakupa v našem ožjem in širšem okolju praviloma izobraženi pa tudi razgledani. Zavedajo se, da brez spremljanja odzivnosti posameznih medijev ni mogoče vrednotiti množičnega oglaševanja. Vedno, da so bazni podatki o pasivnih in aktivnih potencialnih kupcih največje bogastvo organizacije, da je skrb za kupce v času uporabe kupljenega izdelka ali v času koriščenja oz. po koriščenju storitve v smislu poprodajnih aktivnosti nadvse pomembna.
Preberite več
Na zalogi
Redna cena: 68,00 €
Brezplačna dostava

Brezplačna dostava

za naročila nad 40 €.

Hitra dostava

Hitra dostava

Naročila oddana do 12.00 odpošljemo isti dan.

Knjige na zalogi

Knjige na zalogi

98 % izdaj je na zalogi.

Danes so prodajalci na mestih nakupa v našem ožjem in širšem okolju praviloma izobraženi pa tudi razgledani. Zavedajo se, da brez spremljanja odzivnosti posameznih medijev ni mogoče vrednotiti množičnega oglaševanja. Vedno, da so bazni podatki o pasivnih in aktivnih potencialnih kupcih največje bogastvo organizacije, da je skrb za kupce v času uporabe kupljenega izdelka ali v času koriščenja oz. po koriščenju storitve v smislu poprodajnih aktivnosti nadvse pomembna.

Da bi olajšali prehod reaktivnih prodajalcev, reaktivnih prodajalcev/svetovalcev in proaktivnih prodajalcev v uspešne proaktivne prodajalce/svetovalce, ki bodo kos spremembam, so zanje razvili intelektualno orodje za proaktivne prodajalce/svetovalce, ki je bilo oblikovano na teoretičnih izhodiščih in iz njih izpeljanih predpostavkah, preverjenih z raziskavo v delniški družbi Relax turizem d.d., torej v družbi z dejavnostjo organiziranja in izvajanja različnih turističnih izdelkov/storitev, ki jih kupec kupi največ desetkrat letno.

Zato je neposredna uporabnost omenjenega intelektualnega orodja omejena, z manjšimi dopolnitvami pa je intelektualno orodje uporabno v skoraj vseh pridobitnih organizacijah, ki posedujejo mrežo lastnih, franšiznih ali drugače organiziranih mest nakupa z izdelki/storitvami v vrednosti do nekaj tisoč evrov.

Knjiga je znanstvena monografija s pomembnimi praktičnimi doprinosi k razumevanju načrtne direktne prodaje kot pomembne aktivnosti direktnega marketinga s teoretičnimi in empiričnimi poudarki na intelektualnem orodju za proaktivne prodajalce/svetovalce, ki so jih razvili v poslovnem sistemu Relax.

Avtorja sta člana uprave Relax d.d. in Relax turizem d.d. Relax turizem d.d. je največji slovenski organizator počitnic, preko katerega letno na počitnice odide več kot 160.000 slovenskih gostov. Oba imata dolgoletne izkušnje s področja turizma in direktne prodaje.

Izsek iz recenzije, objavljene v knjigi na straneh 7-12:

"Z ozirom na to, da v Sloveniji do zdaj ni bilo objavljenega tako obsežnega in vsestransko teoretično-empirično podkrepljenega dela s področja direktne prodaje, je ta monografija zelo dobrodošla, saj bogati to relativno slabo razdelano področje znanj na področju direktnega marketinga, ki pa mu je v tujini posvečena bistveno večja pozornost in v številnih razvitih tržnih gospodarstvih predstavlja izjemno pomemben del izobraževanja in izpopolnjevanja tako v akademski sferi kot v organizacijah.

Na osnovi pregleda in podane ocene ugotavljam, da gre za celovito, uporabno in kakovostno delo, ki je uporabno kot strokovni priročnik za organizacije ter tudi študentom poslovnih ved kot dopolnilo pri predmetih s področja menedžmenta prodaje in širše marketinga. Monografija v celoti uresničuje namen ponuditi celovit in poglobljen pristop k menedžmentu direktnatne prodaje, saj teorija, metodologija, izvirni raziskovalni pristop ter ponujeni aplikativni modeli, ki sta jih avtorja izdelala, omogočajo njeno vsestransko uporabo v organizacijah.

Predložena monografija z naslovom »Direktni marketing - Načrtna direktna prodaja« predstavlja znanstveno delo, saj avtorji v njem na osnovi teoretičnih in praktičnih raziskovalnih izkušenj kakovostno obravnavajo tematsko področje. Monografija kot aktualno in pomembno delo na področju direktnega marketinga kot pomembne sestavine uspešnega poslovanja organizacij predstavlja pomemben izziv bralcem. Zato podajam pozitivno recenzentsko mnenje in predlagam, da se delo objavi kot znanstvena monografija."

(Doc. dr. Matjaž Iršič, docent za področje marketinga, Ekonomsko-poslovna fakulteta Maribor)

 

 

 

##
Bralci

Zaupalo nam je že

32.244

bralcev

Paketi

Odposlali smo že

44.762

paketov

Knjige

V prodaji imamo

7.956

knjig

newsletter_image

Prijava na e-novice

Bi želeli, da vas obveščamo o naših akcijah, novostih, prednaročilih in ostalih ugodnostih?
Prijavite se na e-novičke.

Z oddajo obrazca izdajam soglasje, da podjetje interno obdeluje moje osebne podatke