Košarica je prazna
Knjiga avtorja: | Daniel Kahneman, Olivier Sibony, Cass R. Sunstein |
---|---|
Založba: | UMco |
Leto izida: | 2021 |
ISBN: | 9789617050981 |
za naročila nad 40 €.
Naročila oddana do 12.00 odpošljemo isti dan.
98 % izdaj je na zalogi.
Trije profesorji, avtorji številnih uspešnic in avtoritete na svojem področju, so skupaj napisali Hrup, knjigo o prelomnih ugotovitvah, zakaj se napačno odločamo ter kako lahko obvladamo tako hrup kot kognitivno pristranskost.
Zamislite si, da zdravnika v istem kraju povsem enakima pacientoma postavita različni diagnozi, ali da sodnika na istem sodišču osebama, ki sta storili enako kaznivo dejanje, prisodita različno kazen. Denimo, da različni inšpektorji za varno hrano različno ocenijo restavracije, ki se v ničemer ne razlikujejo, ali da je odločitev podjetja, kako obravnava pritožbe strank, odvisna od tega, kdo se ukvarja s konkretno pritožbo. Potem pa si predstavljajte, da isti zdravnik, sodnik, inšpektor ali uslužbenec pride do različnih odločitev glede na to, ali se to zgodi dopoldne ali popoldne, v ponedeljek ali sredo. Vse to so primeri hrupa – spremenljivosti pri presoji, ki bi morala biti vedno enaka.
V knjigi Hrup Daniel Kahneman, Olivier Sibony in Cass R. Sunstein pojasnjujejo, kako zaradi hrupa pride do napak na mnogih področjih – na primer v zdravstvu, pravu, javnem zdravju, gospodarskih predvidevanjih, varnosti hrane, forenzičnih vedah, varščini, zaščiti otrok, strategijah, pregledu uspešnosti in izbiri osebja. In čeprav na hrup naletimo povsod, kjer se ljudje odločajo, se tako posamezniki kot organizacije praviloma ne menijo za njegovo vlogo pri presojah in dejanjih. Hrup zapostavljajo. Z nekaj preprostimi prijemi je mogoče zmanjšati tako hrup kot pristranskost ter se zato bolje odločati.
Knjiga Hrup prinaša veliko izvirnega razmišljanja, sloni pa na enako natančnem in skrbnem raziskovanju, zaradi kakršnega sta se knjigi Razmišljanje, hitro in počasno in Nudge (Dregljaj) znašli med najpomembnejšimi uspešnicami na seznamu časnika New York Times. Pojasni nam, zakaj prihaja do tolikšnega hrupa pri našem presojanju – in kako lahko to spremenimo.
Mehka vezava, 21 x 15 cm, 539 strani.
O KNJIGI SO DEJALI:
»Hrup bo na nas vplival kot potres.« – Robert B. Cialdini, avtor knjige Vplivanje
»Hrup je morda najpomembnejša knjiga, kar sem jih prebrala v več kot desetletju. Resnično nov pogled, tako skrajno pomemben, da ga boste takoj preizkusili v praksi. Mojstrovina.« – Angela Duckworth, avtorica knjige Predanost
»Svet je že tako dodobra raziskan, da nikakor ni mogoče, da bi znanstveniki odkrili nekaj doslej povsem neznanega, denimo kot slon velikega sesalca. Enako bi lahko rekli o sprejemanju odločitev. Vendar pa so Kahneman, Sibony in Sunstein odkrili problem, ki je po svoje velik kot slon: hrup. V tej prelomni knjigi nam pokažejo, zakaj je hrup tako pomemben, zakaj ga je toliko več, kot se nam zdi, in kako ga ublažiti. Z upoštevanjem njihovih nasvetov bi podjetja postala uspešnejša, državljani bolj zdravi, pravosodje bi bilo pravičnejše, življenje pa v splošnem srečnejše.« – Jonathan Haidt, avtor knjige Pravičniški um
»Dobra knjiga o vedenjski stroki naj bi vsebovala nove ugotovitve in nedvoumne dokaze, mora pa biti tudi praktično uporabna in zanimivo napisana. Redkokatera se lahko pohvali z več kot dvema tema odlikama, Hrup pa se lahko pohvali z vsemi štirimi. Pripravite se, da vam resnični veleumi pomagajo spremeniti ocenjevanje drugih ljudi, odločanje in reševanje problemov.« – Adam Grant, avtor uspešnice Premisli še enkrat
O AVTORJIH:
DANIEL KAHNEMAN je zaslužni profesor psihologije in javnih zadev na Princetonski univerzi ter prejemnik Nobelove nagrade za ekonomijo leta 2002. Njegova knjiga Razmišljanje, hitro in počasno je sodobna klasika na področju ekonomije in psihologije.
OLIVIER SIBONY je profesor strategije na elitni poslovni šoli HEC v Parizu in strokovni sodelavec Saidove poslovne šole Oxfordske univerze. Napisal je tudi knjigo You’re About to Make a Terrible Mistake! (Pravkar boste naredili velikansko napako!)
CASS R. SUNSTEIN je profesor na Harvardu, kjer je tudi ustanovitelj in direktor Programa vedenjske ekonomije in javne politike. Napisal je številne članke in knjige, med drugim tudi uspešnico New York Timesa Nudge (Dregljaj, z Richardom H. Thalerjem).
##Zaupalo nam je že
32.244
bralcev
Odposlali smo že
44.762
paketov
V prodaji imamo
7.956
knjig
Bi želeli, da vas obveščamo o naših akcijah, novostih, prednaročilih in ostalih ugodnostih?
Prijavite se na e-novičke.
Nakupujte varno in udobno. Kot naš uporabnik imate vpogled tudi v status naročila. Postopek je enostaven, potrebujemo le vaš elektronski naslov in nekaj podatkov.
Registracija